rebusteed |
|
|
|
Dołączył: 05 Wrz 2005 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/post_corner.gif) |
|
Tu są linki :
Pobieraj to po koleji i rozpakuj też w kolejności jak leci od góry na dół
Wersja A4e : [link widoczny dla zalogowanych]
-----------------------------------------------------------------------
Pliki potrzebne aby działała gra : Umieścić w Główny Folderze Vbusa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-----------------------------------------------------------------------
----------------- łatki -----------------
[link widoczny dla zalogowanych]
- program nie powinin juz chwytac naciskanych klawiszy gdy znajduje sie w tle.
- komplet ludzi i latarnia
[link widoczny dla zalogowanych]
- możliwość jazdy z otwartumi drzwiami trzeba dodać w pliku desc.bs1
linijke "BH 0"
[link widoczny dla zalogowanych]
-tryb pelnoekranowy
dodatkowe opcje, dol okienka z opcjami, od lewej do prawej::
1. rozdzielczosc ekranu
2. glebia kolorow ekranu
3. synchronizacja pionowa
4. glebokosc buffora Z (im wiecej tym lepiej "dp *" to ustawienia domyslne wg. steronika karty graficznej)
5. informacja o wydajnosci + zapisywanie pliku log.txt
DO POPRAWNEGO DZIAŁANIA GRY POTRZEBNE WSZYSTKIE ŁATKI |
|